محاسبات خودکار ذهنی

معرفی کتاب

کتاب محاسبات خودکار ذهنی بیان می کند: در دنیای غیر ریاضی می توان ترفندهای  محاسباتی مشابه­ای را تدوین کرد که قدرت محاسبات خودکار ذهنی در رابطه با مسائل زندگی ارتقاء یابد.

قدرت خلاقیت یکی از توانایی­های مغزی است که در تمام افراد این توانایی وجود دارد و در صورت عدم استفاده و پرورش به مرور این توانایی محو می­شود پس نیاز است همیشه از این توانایی برای بهبود شرایط زندگی استفاده شود، موضوع اصلی کتاب افزایش قدرت خلاقیت همچنین نحوه پرورش ذهن می باشد و به محاسبات ذهنی می پردازد نه محاسبات عددی!

درباره کتاب

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد طعم شکست را در کار، عشق یا زندگی چشیده باشید و فهمیده باشید تنها مسکن اثرگذارش موفقیت است.

می توان گفت:

شما افرادی هستید که می دانید کجای شکست دردناک است؟

بله درست است،

آنجا که باید آنقدر از جمع دور بشوید تا بدون اینکه کسی متوجه بشه به موفقیت دیگران یا آن چیزی که از چنگتان در آوردن با حسرت نگاه کنید .

مطمئنا بعد از حسرت به دنبال کتابی هستید که راه را همیشگی به شما یاد دهد.

کتاب محاسبات خودکار ذهنی به شما می گوید چطور راه را یاد بگیرید که از صفر شکست به صد موفقیت برسید، به نوعی کتاب پله های کسب موفقیت را به شما می آموزد و کاری می کند شما خودکار درک کنید از کدام پله ها پله پله بالا بروید تا به موفقیت مورد انتظارتان برسید.

در این کتاب یاد می گیریم

بعد از مطالعه کتاب و مرور کتاب:

یاد می گیرید استفاده از ترفند مساوی است با نتیجه مشخص.

تکرار همزمان با عمل جملات شما را به موفقیت خواهد رساند.

حتما از خودتان خواهید پرسید موفقیت چقدر برای تان ارزشمند است و این مهم است زیرا میزان ارزشمندی مقدار تلاش را مشخص می کند..

کتاب مناسب چه کسانی است

مناسب همه افرادی است که می خواهند ذهن شان را پرورش دهند.

زنانی که طعم شکست را چشیده اند

مردانی که موفقیت برای شان به یک چالش تبدیل شده

نوجوانانی که می خواهند یاد بگیرند از کدام راه پله پله بالا بروند تا به موفقیت برسند

جمله برگزیده کتاب

احساس نو جنبه شخصیتی جدیدی را برای شما می­سازد و هر چه احساس با قدرت بیشتری درک شود جنبه شخصیتی منسجم­تری را به وجود می­آورد.شخصیت جدید و درست است که به شما این این امکان را می­دهد به آرزو یا رویایتان برسید.

در بخشی از کتاب می خوانیم

اصولا از مسیرهای تازه به عنوان محرک لذت­بخش مغزی استفاده می­شود زیرا محرک­های تازه قدرت تمرکز و عملکرد مغز را بالا می­برند مخصوصا اگر مسیرهای تکراری قبلی برای مغز شما راه سوخته محسوب شود به مسیر تازه واکنش می­دهد و می­توان از این ویژگی منحصر به فرد مغزی برای …

مشخصات کتاب

نویسنده : اعظم مجیدی

شابک : 1-2296-00-622-978

شناسنامه اثر : 092547-67028-8

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *