صد خصوصیتی که مردها باید برای شناخت زن ها بدانند

معرفی کتاب

کتاب صد خصوصیتی که مردان باید برای شناخت زنان بدانند کتابی است حاوی صد جمله در ارتباط با خصوصیات خانم ها که در صفحات مجزا تدوین شده به گونه ای که مخاطبین آقا دریابند دلیل کنار آمدن با بعضی از خصوصیات خانم ها به چه دلیل می باشد تا بهتر بتوانند خانم ها را درک و در ارتباطات موفق تر عمل کنند همچنین کتاب برای مخاطبین خانم بگونه ای طراحی شده که جملات را مبنای ذهن خود قرار دهند.

درباره کتاب

کتاب های زیادی برای شناخت زنان یا شناخت مردان وجود دارد شاید تعداد زیاد این کتاب ها به دلیل اهمیت موضوع باشد. این کتاب به بیان خصوصیات خانم ها می پردازد و به شما می آموزد کدام خصوصیات خانم ها باید برای شما حائز اهمیت باشد

در این کتاب یاد می گیریم

خصوصیات منحصر به فرد خانم ها چیست

بهترین خصوصیات یک خانم باید چه باشد

بهترین بازخورد رادر ارتباطات متقابل داشته باشید

کتاب مناسب چه کسانی می باشد

مخاطب اصلی کتاب آقایان هستند همچنین کتاب برای خانم ها بسیار جاذب خواهد بود.

جمله برگزیده کتاب

آقایان همیشه متعجب هستند که چرا خانم ها زیاد صحبت می کنند یا در مورد مسائل شان بیشتر صحبت می کنند تا اینکه بخواهند حلش کنند، به عبارتی می توان گفت: خانم ها با صحبت کردن در مورد مسائل شان دنبال چاره اندیشی هستند و در بیشتر مواقع در حین این توضیح دادن ها راه حل را پیدا می کنند….

در بخشی از کتاب می خوانیم

اساس سرشت زنانه بر لطافت استوار است. زنان نمی­تواند از این سرشت­ شان استفاده نکند ولی حضور زنان در جامعه مدرن امروزی سردرگم ­شان می­ کند که تشخیص دهد در چه مکان و زمانی لطافت زنانه ­اش را بروز دهد واین سردرگمی با تجربه کردن از بین می­ رود.

مشخصات کتاب

نویسنده: اعظم مجیدی

شابک : 4-2208-00-622-978

شناسنامه اثر :080106-67028-8

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *