خاطرات یک سرآشپز

معرفی کتاب

کتاب خاطرات یک سرآشپز هنر آشپزی ایرانی را در قالب داستانی کوتاه بیان می کند. با خواندن کتاب میتوانید شیوه های نوینی را در آشپزی اجرا کنید و با اجرای ایده های نوین از آشپزی لذت ببرید همچنین به شما می آموزد چگونه اعتماد به نفس لازم را برای بکارگیری شیوه های نوین در تمام کارهای زندگیتان پیدا کنید.

درباره کتاب

کتاب های زیادی در ارتباط با آشپزی وجود دارد که بسیاری از آنها از محبوبیت چشمگیری برخوردار هستند. عموما کتابهای آشپزی به مواد مورد نیاز همچنین میزان و نحوه ترکیب مواد می پردازند اما مهمترین مسئله در ارتباط با غذا نتیجه مصرف غذا می باشد که همان سلامت جسم است.

شاید شما هم بسیار شنیده باشید که توصیه می شود ایده های جذاب خود را بنویسید و برای به سرانجام رساندن ایده ها برنامه ریزی کنید، در کتاب خاطرات یک سرآشپز به شما آموزش داده می شود چگونه ایده هایتان را به سرانجام برسانید، همچنین الگو قرار دادن نکات کتاب به این دلیل حائز اهمیت است که ناخودآگاه باعث پرورش ایده سازی در ذهن شما می شود.

در این کتاب یاد می گیریم

بکارگیری شیوه های نوین را الویت آشپزی و زندگیمان قرار دهیم

چگونه بهترین ایده هایمان را انتخاب و پیاده سازی کنیم

کتاب مناسب چه کسانی می باشد

کتاب مناسب کسانی می باشد که قصد دارند در آشپزی متفاوت تر از هر کسی باشند همچنین افرادی که مایل هستند زندگی شخصی و حرفه ای شان را با ایده سازی ارتقاه بخشند.

جمله برگزیده کتاب

روانشناسی به بازسازی روح و صنعت غذا به بازسازی جسم می پردازد که سلامت این دو باهم به سلامت انسان کمک می کند.

مهندسی شیمی باشاخه صنایع غذایی و رشته طب سنتی فصل مشترکشان غذا و دارو می باشد به عنوام مثال ادویه ها علاوه بر اینکه بر سلامت اثرگذارن به عنوان دارو هم در این طب کارایی دارن

در بخشی از کتاب می خوانیم

نگاهم کرد و گفت: می دونی پنیر گوجه خیار برام خیلی جالب بود. چون در فرهنگ ما پنیر را با گوجه و خیار دوست دارن و برای زندگی امروزی که همه سرشان شلوغ است این ترکیب خیلی متفاوته چون بدون زحمت آماده مصرفه و ادامه داد: می دونی چند بار اینو درست کردم و فرآوری های متفاوت روش پیاده کردم. روزهایی بود که پنیر را با همین کاغذ صافی توی سطل آشغال می انداختم ولی صبح روز بعد یه فکر یا ایده جدید دیگه برای همین طرح به ذهنم می رسید. گفتم: از اون طرح هاست که می خوای تو مالکیت معنوی ثبتش کنی؟

مشخصات کتاب

نویسنده: اعظم مجیدی

شابک : 7-2207-00-622-978

شناسنامه اثر : 080104-67028-8

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *